2014. április 29., kedd

Sziasztok. : ) Most írok először blogot,remélem tetszeni fog. Tudom,hogy már sok One Direction-os Történet van,de próbálok kicsit mást alkotni. :) A blog 2 lányról fog szólni akik rokonok és nagyon jó barátnők,az egyik lány kicsit vissza húzódóbb,míg a másik merészebb. Sophia és Nina a két lány :)


        A Koncert: 

Sophia:
Eljött a nap,végre amire olyan régen vártam.. Testvéreméknek köszönhetően kitudtam jönni Londonba és szerencsémre találtam munkát is, már január óta arra vártam,hogy eltudjak menni egy One Direction koncertre,szeretem a fiúkat..de nem szerettem volan egyedül menni ezért vettem repülőjegyet unokahúgomnak Ninának aki tegnapelőtt érkezett és Ő is szereti a srácokat,igy nagyon megörűlt neki,hogy van két jegyem az első sorba az áprlisi első koncertjükre.
Én már 11kor felkeltem,de ő nagyon jó alvó így délután 1kor felébresztettem,hogy most már keljen és menjünk vásárolni estére. Miután 3 órán keresztül keerstük a tökéletes össze állítást nagy nehezn de sikerült..

Nina esti ruhája: 






Sophia ruhája:
 



Aztán még beültünk enni,mivel a mai napunk szinte a vásárlással ment el.. azt hiszem a lányoknak 1 nap nem elég a vásárláshoz hát még pár óra.. Miután hazaértünk elmentünk fürödni és készülődni miután a ruhák már meg vannak gyorsan felvettük és már csak a hajunk maradt hátra.


Nina haja:

Sophia haja: 
És miután 7 óra volt elindultunk a koncert helyszine felé , persze Nina még nézegette magát a tükörben egy 10 percig de a taxi már várt ránk oda kint így elindultunk. Izgatottak voltunk hogy mi fog ott várni ránk.. és a taxi ebben a percben bekanyarodott a megadott cím felé.de ami ott volt arra azt hiszem a legvadabb álmainkban sem gondoltunk..


Hát igy sikerült az első rész.. remélem hogy nem "okoztam csalódást" :) Puszii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése