2014. május 1., csütörtök

3.rész Meglepetés



Nina: 

Megfordultam és nem akartam hinni a szememnek.. Niall és Harry álltak előttünk és mosolyogtak ránk.. aztán közelebb jöttek hozzánk majd kezüket nyújtva köszöntek és bemutatkoztak.. ( mintha nem tudnánk,hogy kik ők.. na mindegy ) Sophira néztem és láttam, hogy Ő is olyasmi állapotban van mint én.. vagyis körülbelül nem tudott megszólalni...

Sophia: 

Mire észhez tértem a két fiú már a kezünket fogta.. hirtelen nem tudtam mit tegyek.. el sem hittem de akkor .. lehet kicsit erősebb lett a hangom és flegma stílusban is de .. - Mégis miért "raboltattatok el minket"??? Nina csak pislogott rám szerintem ő is meglepődött ahogy én is de akkor ott nem érdekelt.. azért mert ők Harry és Niall nem tehetnek azt amihez épp kedvük támad.. nem is értem.. na mindegy próbáltam megnyugtatni magam és inkább csendben maradtam

Harry:

Tetszettek nekünk a lányok,nem játszották meg magukat.. nem voltak olyan " átlagosak" különösek voltak és épp ezért kezdtek nagyon érdekelni minket.. míg a többiek már átöltöztek és lassan lassan hazafelé vették az irányt,mi szóltunk az egyik biztonsági őrnek,hogy szóljon a lányoknak maradjanak majd hozza ide őket, aztán hirtelen ott voltak és hallottuk,hogy idegeskednek..majd a világosabb hajú lány hirtelen felcsattant amin Niall jót nevetett és erre a lányok megfordultak..láttuk ahogy nem jutnak szóhoz és ezer kérdés merül fel bennük.. de ez épp így jó legyenek is kíváncsiak.. közeledtünk feléjük és kezünket nyújtva bemutatkoztunk nekik..
És ekkor a másik lány hirtelen kicsit flegmább stílusba felénk fordult de nem mosolygott inkább idegesnek tűnt..és kérdezte,hogy ugyan miért " raboltattuk" el őket amin mosolyognom kellet..  Niallra néztem és kedvesen bólintott.. hiszen mi a szünetekbe megbeszéltük,hogy akkor elhívjuk magunkhoz őket és válaszoltam neki majd rámosolyogtam tudtam,hogy ez mindig megenyhíti a makacsabb lányok szívét is..

Sophia:

Tessééék? most jól hallottam,hogy Harry Sytles és Niall Horan elhivott a házukbaa? Ninára néztem akinek kikerekedett szemei csak azt árulták el,hogy ó bizony én jól hallottam..és bár lehet ő volt a bátrabb az biztos,hogy én voltam a makacsabb.. 
- Ne haragudjatok,de nem tarthatunk veletek.. a srácok meglepődtek..gondolom azt hitték,hogy majd perszee egyből rohanunk. na hát még mit nem.. és láttam hogy Nina egy aprót bólint,és képzeletben lepacsiztunk egymással..

Niall:

Mint kiderült a lányok Sophia és Nina.. és igen nekem határozottan Nina tetszett bár,ahogy Sophiát néztem ő is gyönyörű lány volt,mégis valamiért Nina volt az aki vonzott és érdekelt.. és ekkor Sophia egyszerűen csak ennyit válaszolt nekünk,hogy bocsi fiúk,de nem megyünk.. és hirtelen csak mosolyogtam.. na Harry.. most kemény fába vágtad a fejszédet.. Ninára néztem és megpróbáltam elővenni a kiskutya szemeket és rámosolyogtam.. picit mint ha elpirult volna de nem voltam benne biztos.Na ha Sophia nem is megpróbálom hátha nála sikerrel járunk és ráveszi Sophiát..
Kicsit arrébb hívtam és próbáltam rá hatni.. - Kérlek Ninaa.. mit veszítetek.. csak pár óra még korán van és ismerkedhetnénk még kicsit naa? 
De ő is hajthatatlan volt és végig csak rázta a fejét.. na azt hiszem ezt az előbbiért kaptam..

Nina: 

Sophiaa gyere menjünk.. nos örülök,hogy találkozhattam veletek így is és köszönjük a meghívást de sajnos vissza kell,hogy utasítsunk titeket..elköszöntünk megfordultunk és a kijárat felé vettük az irányt, majd hirtelen egy erős kéz fogását éreztem a karomon éreztem ahogy én is kezdek ideges lenni és éhes voltam fáradt voltam.. jelen helyzetben az sem érdekelt volna ha maga Bush áll előttem és ő kér.. kirántottam a karom a kezei közül és vissza fordultam megenyhült a szivem ahogy Niall kék szemeibe néztem és végül megadtam magam majd rámosolyogtam.. ekkor Sophit kezdtem keresni,mire Niall megfordított és az ajtó felé mutatott,.. oda néztem és láttam,hogy Harry nem engedi ki az ajtón Sophit.. na de hogy ebből mi lesz..hiába ált háttal nekem.. ismertem és tudtam hogy vagy.. 1 elájul ha Harry még egyszer olyan közel megy hozzá vagy 2 mindjárt pofon csapja..Niall megfogott és maga után húzott..
- Niall várj már,én nem hagyom itt .. keresni fog és megijed,hogy azt se tudja hol vagyok hirtelen..
- óó ugyan már nem az ókorban élünk.. van telefon majd felhívod tőlünk és akkor Harry is hátha nagyobb szerencsével jár..

Sophia: 

És csak mondtam és mondtam észre se vettem,hogy Nina nincs mellettem...ekkor valaki megbökte a hátam mire a kilincse raktam a kezem megfordultam és vissza de ekkor Harry az ajtóba állt és szabályosan elállta előlem a kijáratot... na remek de hol van Ninaa?! Harry állj arrébb kérlek.. hazaszeretnék érni..de ő csak nem akart mozdulni..elővette a csábitó mosolyát majd lehajolt hozzám de úúgy hogy egyenesen a szembe nézett.. és hirtelen nem kaptam levegőt.. ááá csak most légy erős nem.. nem adod be a derekad ..na jó megfogtam a melkasát és vissza löktem az ajtóhoz.. ekkor megszólalt.. - Nem kell hívnod Ninát.. Niallal van és ő már a házunk felé tart..na jó azt hiszem erre a szemeim kikerekedtek és úgy voltam vele,hogy biztos csak tréfál.. és amíg mi ott álltunk az ajtóba mert drága Harry nem akart kiengedni kaptam egy sms-t Ninától,hogy Niallal van..  ezt nem hiszem el..  gondoltam megpróbálom még egysszer utoljára hátha.. - Harry kérlek engedj ki befognak zárni minket ide és én haza szeretnék jutni,meleg zuhanyt venni és aludni..- Jajj ne kéresd magad tudom,hogy kíváncsi vagy és jönni akarsz velem csak kéreted magad..
Na ekkor már úgy éreztem,hogy ennél magabiztosabb pasit életemben nem láttam de majd én megleckéztetem..Fogtam és leültem az egyik székre majd bedugtam a fülest a fülemben mit sem törődve azzal,hogy Harry ott áll felettem karját maga elé fogta és várt.. és várt... És ekkor hirtelen.. áááá tegyél le hallod.. mit.. mégis mit képzelsz magadról?! Harry.. tegyél le különben..
- Különben mi ?! Hát ezt nem hiszem el komolyan.. 1x elnéztem,hogy elraboltattok minket de 2.ra ez már durva és elkezdtem verni a váállát persze már nevetve.. Harr Styles aki nem birja elviselni ha egy lány nemet mond neki... szép..
- Jól van kislány... csak nyugodtan..nem érdekelnek az ilyen mondataid sőőt.. 

Harry:

Na jó ez a lány egyszerűen megbolondít,látom már.. ő nem csak megjátssza.. tényleg meg kell vele küzdenem,de semmi baj, szeretem az ilyen lányokat akikért harcolnom kell úgy is rég volt már ilyen pedig látom, és érzem,hogy amikor én közelebb lépek hozzá vagy lehajolok és a szemébe nézek .. szinte elfelejt levegőt venni, de tetszik,hogy ilyen makacs lány és akkor fogta és leült a székbe majd fülébe tette a fülhallgatóját erre persze megdöbbentem hiszen itt vagyok és ő szinte faképnél hagy.. na jól van kislány ha te így akkor én is így felőlem játszhatunk.. oda álltam felé és vártam de szemlátomást nem érdekelte.. 10 perc után fogtam és a vállamra raktam.. és nem törődtem azzal,hogy kiabál tegyem le és ököllel üti a hátam minél inkább ezt tette én egyre elszántabb voltam,hogy márpedig Te az enyém leszel .. és erre csak ennyit mond
-Harr Styles aki nem birja elviselni ha egy lány nemet mond neki... szép..
megálltam egy perce és ő felsóhajtott gondolom azt hitte leteszem.. de szinte észre sem vettem,hogy egy lányt cipelek a vállamon.. a kocsi felé vettem az irányt.. kinyitottam gyorsan betettem az anyósülésre.. és míg én körbe értem bezártam az ajtót,hogy ki ne pattanjon még én beülök a kormány mögé.. persze ahogy beültem ismét bezártam az ajtót és ő csak kikerekedett szemekkel nézett rám..én csak mosolyogtam rá.. egyre jobban tetszik nekem.. s egyre jobban azt érzem,hogy meg kell ismernem őt,még ha ez egy kemény harcnak is mutatkozik...Én fogok győzni.. és elindultunk a házunk felé.. néha néha pillantottam rá míg ő kifelé nézett az ablakon és mosolygott nem akartam elrontani a pillanatot így inkább csak csendben néztem míg a piros lámpánál álltunk..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése