2014. május 5., hétfő

6.rész Party és egy kis Játék 

Nina:

11-re megérkeztünk a Funkyba,az emberek még sorban álltak és még az őrök is csak most áltak ki,hogy adják a karszalagokat,remélem beengednek Sophival hiszen nem vagyok még 18..
- Héé Soph.. mire vagy kire várunk még? kicsit kezd hűvös lenni.. és nem vagyunk nagyon túlöltözve... és befognak engem engedni?
- Nyugi Nina.. jön velünk Derek is tudod ő a főnököm akiről már beszéltem,és ismerik már itt a kidobók, mert kb minden héten itt buliznak.. csak azt nem tudom már hol vannak?!
- Vannak? hányan jönnek.. ? komolyan eleve úgy volt hogy 3-an megyünk Soph..  mondjuk.. jó pasik? és csak vigyorogtam unokanővéremre..
- Jajj te lány.. igen jó pasik.. mondjuk kinek mi a jó? Na várj most hiv..
 jó akkor most megkérdezem Harryt merre vannak..
- Halóóó szia Harry merre jártok? 
- öö még itthon vagyunk alapozgatunk kicsit,ti?
- mi már itt vagyunk és várunk két pasit..
- Milyen pasikat vártok tii? hallom Niall hangját a háttérben és ezen jót mosolygok.. kis féltékeny Ír Manócska..
- ÖÖÖ Harry? itt vagy még? halóóó? kivagyok hangositva??? Sziasztok Srácook
- Igen itt bocsi Nina csak Niallra 2 perces féltékenységi roham tört rá.. na szóval fél óra és ott vagyunk
- Rendben szia Harry
- remek.. remélem ez a Derek leszálll Sophiáról.. és remélem Sophia értékelni foglya hogy ide csődítettem neki a OnaDirection fiúkat :) jajj én kis Sophiám milyen meglepetések várnak még rád és csak nem is sejted szivem.. és már alig vártam a reakciókat..
és ekkor.. Két motoros srác érkezett meg..

Derek motorja



Carlos motorja   

és egyre felénk közeledtek majd megölelték Sophiát és hozzám jöttek..úristen kik ezek a jó pasik?! 
- Sziasztok.Nina vagyok kicsit mintha zavarban lennék.. mondjuk nem is értem.. két ilyen pasi előtt állok.. ki ne jönne zavarba?!
- Szia gondolom te vagy Sophia unokahúga már sokat hallottam rólad örülök,hogy megismerhetlek én Derek vagyok ő pedig a barátom Carlos.

Derek  

Carlos  

Sophia

A srácok előre mentek és vették nekünk a jegyet majd megbeszélték a kidobókkal,hogy Nina is hagy jöhessen be velünk és hogy figyelni fogunk rájuk mind a 3an.

- Sophi... azt nem mondtad,hogy ilyen helyes munkatársaid vannak.. és mond tetszik neked valamelyik srác?
- Tessséék? túl sokat képzelsz bele ebbe.. Carlos most szakított most lett vége egy 2 éves kapcsolatának míg Derek a főnököm.. nem kezdenék ki vele..
- Ühü.. az lehet de én látom,hogy figyel téged...
- elég.. elég volt a kombinálásból gyere menjünk bulizni..
ahogy beléptünk pont Pitbull egyik száma ment amit mind a ketten imádunk

https://www.youtube.com/watch?v=zaSZE194D4I

pulthoz léptünk és kikértünk 2-2 vodkasprite-ot.. nem szoktunk sokat inni mindig csak annyit,hogy jól érezzük magunkat,aztán leültünk a srácokkal,hogy kicsit hasson az alkohol beszélgettünk nevetgéltünk majd egy olyan 20 perc után Nina eltünt ... a mosdóba én pedig ott maradtam a két ráccal akik már kértek is nekünk whiskey-colát.. , azt hiszem ennyi egyenlőre bőven elég,így ahogy Nina vissza is ért rángattam a tánc tér felé és elkezdtünk táncolni,ritmusra ráztuk a csipőnket..nem tudom ha iszok mindig lazább vagyok azt hiszem felszínre tör a laza Sophia..

Nina

Kimentem a levegőre kicsit mert a wc tele volt.. felhívtam Harryt hogy ugyan merre vannak már.. miért nincsenek még itt..de fel sem vette a telefont.. mindegy tudják hol vagyunk én mondtam,hogy pasik is vannak.. és ha Sophia iszik sokkal bátrabb mint egyébként..mire vissza értem az asztalon már ott volt a következő alkohol a whisey-cólánk.. ahogy láttam Sophia már bevan pörögve ahogy vissza értem magával húzott egyenesen a tánc tér felé..miután már mind a ketten jól éreztük magunkat..kicsit "bevadutunk" és egymáshoz dörgölőzve táncoltunk.. és tudtuk,hogy egy pár srác minket néz.. dehátz otthon is mindig ezt csináltuk.. furcsa ő az idősebb mégis néha én vigyázok rá,ezen jót mosolyogtam magamban,aztán oda jött Derek és Carlos.. míg Carlos velem táncolt addig Derek Sophival.. bár Carlos megtartotta azt a bizonyos kis távolságot ..de Derek.. már lassan lassan Sophia fenekét fogdosta.. ahh.. ez nem lesz így jó.. hol a francba van már Harry?!
- egy sms.. gyere ki itt vagyunk a bejáratnál..kiszaladtam Carlostól elnézést kértem.. mondván,hogy levegőre van szükségem  na végre a jómadarak..
de ahogy látom már bennük is van jócskán pia.. hiszen Harry majdnem lesmárolt engem.. - 
Harry figyelj oda.. hallottam Niall hangját aki ebben a percben magához húzott és nem is engedett el még be nem értünk egy külön asztalhoz aztán vázoltam Harrynek a helyzetet és bizony nem tetszett neki sem mikor megpillantotta a táncoló párocskát..furcsa tudom,hogy tetszik Sophinak Harry.. ismerem látom rajta,mégis játsza a makacs meg nem adom magam lányt..
- Ki ez vele? kérdezte Harry cseppet sem kedves stílusban..
- Öm a főnöke.. 
- Aha és minden alkalmazottját fogdossa tánc közben?
- Várjatok ide hozom Sophit hogy tudja itt vagytok

Harry

Már otthon alapozgattunk és jócskán volt a fejünkbe amikor hívott Nina.. és elmesélte mi a helyzet..Niall-ra persze rátört a 2 perces féltékenység így még őt lecsillapítottuk addig szegény Nina csak tartotta a telefont..
de ez nekem sem tetszett.. - Fél óra és ott vagyunk. szia Nina
- Nialll gyere már.. ha nem akarod,hogy lecsapják a kezedről a kis barátnődet.. akkor igyekezzünk..
- Harry fejezd be.. nem a barátnőm (még) .. de ahogy látom a te fejed sem a nyugodtságod miatt változott paprika pirosra..
- Niall ahh tudtam hogy amúgy is össze vissza beszélsu de amikor részeg vagy méginkább..
- Liam, répácskám,Zayn? hol vagytok már??! vár minket a Funkyyy.. 
- Bocsi életem.. mi nem megyünk elég volt ez az alkohol emnnyiség.. meg aztán holnap át jönnek a lányok is.. nem akarjuk elijeszteni őket de nektek jó bulizást... Sziasztok.. aztán csak semmi hősködés életem..
- Rendben Louis.. sziasztok és nem huncutkodni sokat..
Aztán nagy nehezen oda értünk szóltam Ninának jöjjön ki.. bennem is és benne is volt így majdnem lesmároltam őt..de Niall még időben szólt,bementünk leültünk egy külön asztalhoz majd megpillantottam azt a lányt akiért oda vagyok.. és egy bunkó faszfejet aki fogdossa őt...
legurítottam még 2 pohár whiskyt tisztán és éreztem ahogy az alkohol marja a gyomromat végig Nina és Niall jól szórakoztak ketten..

Sophia

Derek ott hagyott egy percre mert telefonálnia kellett.. időközben Nina és Carlos is eltűnt.. remélem azért nem együtt léptek le.. és még én így táncolgattam egy erős kar fonódott a derekam köré.. de ez nem Derek volt.. éreztem az illatát a .. és ekkor 
- Szia szépségem.. táncolgatunk táncolgatunk.. és ráadásul ilyen sexin? Megakarsz engem őriteni?
- Harry? egy percre megfeszültem.. mit keres ő itt.. és mégis kivel van és honnan tudta hogy itt leszek?!.. és ekkor villámcsapásként hasit belém a felismerés... Ninaa.. de nem haragudtam rá,tetszett és igazság szerint Derek helyes.. és vicces.. de nincs meg benne az a kicsi rosszaság.. ami Harrybe megvan és egy pillantással le tud venni a lábamról.. na jól van..akkor játszunk hercegem..
és egy váratlan mozdulattal neki dörgölőztem a fenekemmel mire ő csak felnyögött és egy apró puszit adott a fülem mögé.. ah az illata.. a puszija az ölelése.. megőrit engem 
- Harry? 
-hmm? hümmögött bele a nyakamba..
- Hol van Nina??
- Niallal.. de ahogy előbb láttam éppen kifelé tartottak az ajtón..
- Mi???? Itt hagytak veled?! és még csak el sem köszöntek.. tetettem sértődöttet.. és megfordultam majd Harry nyakába csimpaszkodtam.. és késztetést éreztem.. akartam.. nem tudtam vissza fogni magam és egy apró csókot adtam a nyakára..
majd vissza fordultam és megint hozzá dörgölőztem..
aztán megfogta a karom maga felé fordított és a szemembe nézett..
- Mond miért kínzol engem? eddig szinte csak bunkóskodtál velem.. most meg.. alig bírom vissza fogni magam mert így is írtó dögös vagy.. és senki másra nem nézek ..és rettentően idegesít hogy azzal a nyálgéppel jöttél.. és hogy minden pasi rád néz.. és tudom,hogy mi jár a fejükbe..
- Hmm.. csak nem féltékeny a kicsi Harry Styles?! zavar,hogy nem kapsz meg minden lányt elsőre?
- Mi a franc bajod van neked? és fogta és a pulthoz lépett.. azt hiszem túl mentem a határon.. megint nem kellett volna ilyennek lennem és akkor nem kéne megint bocsánatot kérnem tőle.. de miért bántom meg őt újra és újra?
pedig olyan jó volt a karjai között.. és ahogy éreztem,hogy kíván..mert ha szavakkal ki nem is mondta.. a teste viszont jelezte azt..
 felhívom Ninát...mi? mi ez hogy kivan kapcsolva.. ahh már 3x hivtam remélem semmi baja..
oké,tehát kaptam tőle egy sms-t miszerint Niallal van és ott is marad éjszakára ne aggódjak.. hát remek .. ez a lány hogy vigyázzak én így rá?még sem tudok haragudni.. szeretem kis bolond és mégis neki köszönhetem ezt,..mikor rávettem magam,hogy megkeressem Harryt és oda menjek bocsánatot kérni tőle.. egy deszka szőke lánnyal táncolt aki ott vonaglott az ölében a pultnál és már majdnem rámászott Harryre.. persze ő csak engem nézett..és éreztem a testem minden részén az égető és kívánó pillantását..
hmm.. szóval így játszunk.. rendben Harry.. meglátjuk mi lesz ebből.. rámosolyogtam.. majd beharaptam a számat pont mint a koncerten.. és elkezdtem ringatni a csípőmet.. ekkor éreztem,hogy valaki megölel.. megfordultam és Derek állt velem szemben..  Harryre néztem.. kíváncsi voltam,hogy lát-e.. akartam hogy lásson..és ekkor ugyan azt csináltam mint Harryvel .. időközben megittam még 2 pohár ütős koktélt.. és már húzott a fejem de még tudtam mit csinálok.. megfordultam és Derek nyakába csimpaszkodtam.. úgy álltam,hogy lássam Harry-t.. Derek a fülemhez hajolt..
- Sophi.. menjünk gyere haza viszlek..és a fülcimpámba harapott.. nem értettem Dereket.. én nem akartam őt félre vezetni.. majd beszélek vele..
Harryre néztem  és láttam a szemében.. tudtam,hogy idegesíti és úgy voltam hogy ezt bizony én nyertem.. intettem neki,nem akartam megzavarni a kis szőke táncsorát ami mindig annyiból állt,hogy Harry ölében rázta magát..de ő mit sem törődött a szöszivel hiszen a pillantását végig éreztem magamon.. Derek kitett a ház előtt,még gyorsan irtam Ninának egy sms-t reggel úgy is elolvassa.. épp a konyha felé tartottam amikor valaki őrülten verte az ajtómat.. Derek? de mikor kinyitottam az ajtó nem ő állt előttem..
a szivem hevesen vert.. az alkohol ami még szervezetemben volt mintha elpárolgott volna  attól,hogy ő az ajtómban áll.. - mit keresel itt? vagy éppen kit? a kis szőke nem itt lakik.. Harry belépett és hangosan csapta be az ajtót maga után..
- Hol van? Sophi merre van az a szemét? hmm a fürdődbe? vagy az ágyadba?
- Mi?? Harry kinek képzelsz te engem? és hogy merészelsz így viselkedni velem? megakartam őt pofozni..hogy tanuljon már a leckéből..de ekkor megfogta a kezem magához rántott és megcsókolt..nem tudtam tiltakozni erre vártam.. akartam őt persze ahogy észhez tértem ellöktem magamtól..mit akarsz Harry? miért vagy itt?
- Nem világos eléggé? szerinted miért vagyok itt? biztos nem a szomszéd kiskutyát akartam megnézni.. miattad Sophia.. miattad vagyok itt..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése