2014. május 12., hétfő

7. rész
Meglepetések

Sophia

-   Nem világos eléggé? szerinted miért vagyok itt? biztos nem a szomszéd kiskutyát akartam megnézni.. miattad Sophia.. miattad vagyok itt.. - Harry
Nem tudtam mit mondjak erre,hiszen nem minden nap jár erre híres énekes.. és főleg nem hajnal 3kor.. de eljött utánam,azért,hogy megnézze Derek nincs-e itt?! .. érdekes.. 
-  Nem vagy éhes? vagy szomjas?.. figyelj.. hajnal 3.. maradj itt.. nem szeretnélek már ilyenkor haza engedni,meg hát ittál is..adok törölközőt,csinálok vacsit addig letudsz fürödni..
-  Nem jössz velem?! ..-  Harry.. szeretem azt a kis perverz fejed.. biztos bejön másoknál.. és nálam is..
-  na gyerünk menj zuhanyozz le, addig én csinálok szendvicset mennyit kérsz?
-  mindegy amennyit te csinálsz.. 
ez aztán válasz.. de ekkor megint felém lépett kezét a derekamra tette..és nekem figyelmeztetnem kellett magam,hogy levegőt vegyek.mert ha itt most megint megcsókol én biztos hogy elájulok.. nem tudom meddig bírom még tartani magam,pedig szívem szerint leteperném és az ágyamba húznám és aztáán... szabad utat engednék magunknak.. hmm biztos az alvás is jobban menne.. Soph.. térj vissza a földre.. ne álmodozz.. hiszen ő Harry.. Harry Styles tudod...
-  Sophia,merre van a fürdőőő?  ekkor egy puffanást hallottam ..a franc.. ó hogy az a ....  oké azt tudom,hogy ivott de hogy pont most esik össze?!..
-  Harry  jól vagy? .. 
-  Jól csak valami csontba léptem... mit keres a földön csont?!
- Hát tudod.. és most jót nevettem magamban.. a szomszédnak tényleg van egy kutyája.. és én szoktam rá néha vigyázni ha időm engedi...
na gyere te nagy baba... és felsegítettem a földről,mert hát.. időközben ő úgy döntött,hogy nem áll fel onnan.. de megfogta a kezem és magára rántott.. na jó nem tudom melyik izgat jobban.. az hogy a szívem kihagy..amikor a közelemben van,vagy az,hogy emlékeztetni kell magam arra,hogy vegyek levegőt..és megint..megint ugyan azt csinálja.. ez a fiúú.. jól van .. szeretek játszani.. hmm apró puszit adtam a szájára és megharaptam az alsó ajkát..majd lemásztam az öléből.. Harry csak feküdt és nézett utánam.. azt hiszem ezt a harcot én nyertem.. engedtem neki vizet kitettem a törölközőt majd vissza mentem a konyhába..de ami ott fogadott.. azt hiszem most vissza kaptam az előbbit.. Harry egy bokszerben ált háttal nekem.. a szemeim akaratlanul is végig futottak izmos hátán és megálltak a kerek fenekén..na remek.. megint zavarba jöttem .. khm.. Harry.. engedtem neked vizet.. addig csinálok meleg teát..
- ÓÓ köszönöm.. ..
és megint ez a nézés ez a mosoly.. ettől minden lány leveszi a bugyiját..
- khm.. meg.. meg tennéd,hogy nem nézel így rám?!.. vagy ha nézel is.. nem párosítasz hozzá ilyen mosolyt?!
-  Miért?!.. talán.. csak nem.. megkívánsz?! 
-  Harry.. ahj.. és ekkor közelebb léptem hozzá és a szemébe néztem...
Harry.. én nem foglak téged megkívánni.. érted?!..csak.. ez furcsa.. de engem nem zavar ha így érzed jól magad.. 
- Hát igazából kislány.. nem így érzem magam jól.. hanem így..
- Mi.. te meg mit csinálsz?!... nem hittem el.. elkezdte levenni a bokszerjét de még időben hátat fordítottam neki..és még a szemem is eltakartam.. na jó erre nem számítottam.. itt tényleg harc van.. de persze közben tetszett ez az egész.. tetszik nekem akarom őt.. és ekkor.. ha még nem lenne elég,hogy előttem áll csupaszon.. hátulról megölelt.. és éreztem őt.. khm.. na ha eddig levegőért kellet küzdenem akkor most harcolnom kell érte..
-  Kicsi lány.. fordulj meg szépen.. éreztem ahogy mosolyog.. tetszik neki,hogy zavarba tud hozni..
-  Megfordultam.. és próbáltam nem másfelé tekingetni csak a szemébe.. de azok a szemek és az a magabiztos mosoly.. ahh Sophia légy erős légy erős..azok a szemek a gödröcskék.. nem nem.. 
közelebb hajolt hozzám éreztem a leheletét a nyakamon ahogy apró puszikat ad rá..
nem nem gyengülhetek el akárhogy is akarom.. ahw..de jól csinálja.. érti a dolgát..
- Ha..Harry... a .. a víz odafent.. 
- Kislány..mmm...gyere velem fürödjünk együtt...
Sophia vegyél erőt magadon.. kibontakoztam az öleléséből és elkezdtem a fürdő felé tolni őt..
- Nem Harry addig én megágyazok neked a vendég szobában.. lebiggyesztette a száját és úgy nézett rám 
- szóval nem aludhatok veled?! ....
- Harry.. olyan vagy mint egy kisgyerek és én vagyok a szigorú felnőtt aki nem engedi a kisfiának azt amit ő szeretne.. menj fürödni  attól majd észhez térsz kicsit..
- Nem vagy egy egyszerű lány az már biztos.. és nevetett..
még jó,hogy lent is van egy kisebb fürdőszoba,így még ő fent addig én lent fürödtem,gyorsan fogat mostam zuhanyoztam és szerencsémre hamarabb kész lettem mint ő felvettem a z alvós szettemet.. bár kicsit merésznek gondoltam.. de megérdemli.. tetszik ez a macska egér játék amit játszunk.. bár kíváncsi vagyok ki bírja tovább ezt,hogy meddig húzzuk még egymás agyát..bár lehet most saját magamat viszem csapdába?!..

Sophia alvós szettje:



Harry

Eljöttem hozzá,és itt vagyok.. és az a szemét nincs itt.. bár már arra készültem,hogy beverek neki amiért fogdosta Sophiát a klubban.. képes lettem volna.. még jó,hogy Liamat felhívtam vigye el a kocsimat.. mert miután Sophiáék eljöttek.. és az a szőke csaj akinek még a nevét sem tudom.. ott vonaglott az ölemben.. ittam 2 whisky-t tisztán.. és eljöttem utánuk kellett jönnöm..és most itt vagyok.. játszuk ezt a macska egér játékot.. és látom rajta,hogy ő is ugyan úgy akaja,ahogy én,hogy egymáshoz érjünk,hogy csókolózunk.. mikor apró puszikat adtam a nyakára.. éreztem a teste válaszolt a csókjaimra.. és amikor teljesen csupaszon öleltem és fordítottam magam felé.. bár akkor jót mosolyogtam magamban az arcán és hogy nem tudta merre nézzen zavarában..végre azt hittem nyertem.. de nem.. erre itt vagyok a fürdőben mert ő szabályosan belökdösött rajta.. és még csak azt sem akarja,hogy együtt aludjunk.. de megtalálom a módján annak,hogy együtt aludhassak vele... nem adom fel.. tudom,mit érzek és,hogy mit érez.. tudom.. mind a ketten egymás akarjuk,de ő túl makacs hozzá,hogy belássa.. de én rá fogom bírni,persze.. gyengébb eszközökkel.. de elérem,hogy belássa végig igazam volt.. 

Sophia

Na kész vagyok a vendég szoba várja a lakóját,örülök neki,hogy ilyen jó fizető munkám van,hogy tudtam venni egy 3 szobás nagyobb lakást amiben 2 fürdő egy konyha/nappali és  dolgozószoba is  van amit én inkább akkor használok,ha félre akarok vonulni   
vendégszoba:  

Harry?! hol vagy... Harry minden rendben? kopogtam a fürdő ajtóba de ahogy hallom zenét hallgat.. pont be akartam menni de ekkor Harry kilépett egy törölköző volt a derekára tekerve és a haja is vizes volt még..
- Nocsak Nocsak.. kislány.. csak nem leskelődünk a vendég után?!
- Mi...? micsodaaa? dehogy is.. csak épp szólni akartam,hogy kész a szobád...
- Persze.. azért álltál itt már vagy 5 perce.. azért mert szólt a zene nem vagyok süket..de hoppáá.. most nézem csak milyen csinos a kis alvós rucid.. kitettél magadért..
- Harry.. hagyd otthon a perverz fantáziád kérlek... 
- Héé megnézhetem a szobádat és Nina szobáját? kíváncsi lettem ugyanis a vendég szoba nagyon szép és elegáns..
- Felőlem.. addig én lemegyek és irok Niall-nak egy sms-t hogy itt vagy ne aggódjanak érted.. 
míg én irtam egy sms-t addig ez a jómadár körbe nézett a ház minden részén
- Sophia gyönyörű ez a ház,körbe néztem mindent megnéztem.. na most azt akarom kérdezni,hogy melyik a te szobád?!
- a kék, a másik Ninának lett berendezve

Sophia és Nina szobája 


- Hmm rendben kislány akkor tudom este hova kell mennem majd.. mondjuk előbb utóbb úgy is megtaláltalak volna..
- Öm este Harry? mindjárt fél 5 és még nem aludtunk.. 
- Teljesen mindegy.. értetted ez a lényeg...
- Na jól van.. menjünk aludni,így is kitudja mikor kelünk fel és Nina nem lehet egész nap nálatok..
- Jóéjt kislány..
- Harry nem vagyok kislány... 
- ÓÓ ugyan már csak annyit kell mondanod,hogy neked is.. és adni egy puszit..
- Rendben.. oda mentem és adtam neki egy puszit.. és nem tudom miért.. de megöleltem őt..

- Mikor olyan 10 óra felé felkeltem ,de nem bírtam még kimászni az ágyból.. aludhatok még egy kicsit.. kell is hiszen 5 óra volt mire lefeküdtünk aludni..még egy kicsit alszom..
kopogásra ébredtem,mikor kinyitottam a szeme Harry mosolygós arcával találtam szemben magam,hozott nekem reggelit?ebédet?vacsorát..?!
- Harry mennyi az idő? mióta vagy fel? és hol van Nina??
- Jó " reggelt" neked is mutatott idézőjeleket a kezével.. Nina Niallal van és ott is lesz egész hétvégén.. én 3kor keltem és most délután 5 óra van.. 
- Van 2 jó hirem..mosolygott rám azzal a szexi mosolyával.. most keltem fel.. azért megkegyelmezhetne nekem.. 
- Tessék??? de miii? 
-  Én itt leszek egész hétvégén veled,míg Nina Niallal.. és hívtak a munkahelyedről.. mivel múltkor bementél a munkatársad helyett az egész hétvégéd szabad.. szóvaaal együtt lehetünk egész hétvégén.. és már cuccokat is hoztak nekem a srácok..
- Tessééék????
- Jól hallottad.. ja és kapsz 1 órát,hogy elkészülj,mert van egy kis meglepetésem..ja és csinosba öltözz..
- Harry várj már.. mi ez az egész?! Hova megyünk.. vagy most mi van???
vissza jött nyomott egy aranyos puszit az arcomra és se szó se beszéd kiment azt ajtón.. na jó.. tehát 1 óra.. lássuk mit hozok ki magamból 1 óra alatt..nem tudom,hogy hova megyünk vagy visz.. de remélem ez a szett megfelelő lesz..

Sophia ruhája estére 




- Harry.. merre vagy? kész vagyok..mehetek?!
-Várj még egy kicsit.. 5 perc és indulhatsz.. nem tudtam elképzelni,hogy mit akar a fiú..de bevallom kezdek izgulni és a konyha felől jó illatot érzek..
- Jöhetsz.. szólt ki Harry,de csak ekkor vettem észre,hogy végig rózsaszirmokkal van tele az "út" a konyháig.. és ekkor megláttam őt.. Harry ott ált az asztal mellett.. majd felém lépett megfogta a kezem kihúzta a széket nekem..
- Gyönyörű vagy kislány..
- Harry.. én.. köszönöm szépen ezt az egészet.. de nem érdemlem meg.. 
- Cssst. hogy ki mit érdemel majd én eldöntöm rendben?!.. élvezzük az estét..
- Rendben.. de honna tudtad,hogy ezek a rózsák a kedvenceim?!
- Az legyen az én titkom.. annyit mondhatok,hogy volt segítségem.. 
- És akkor ez most khm.. jöttem zavarban és vártam,hogy segitsen és mondja ki helyettem.. de ahogy láttam azt a huncut mosolyt az arcán.. tudtam,tudtam hogy nem segít..
- Ez egy???
- ra..randii? féltem megkérdezni.. féltem,hogy nemet mond..
- Szerinted? ezt nem hiszem el..miért nem tud egy egyszerű igent vagy nemet mondani.. ?!
- Nem tudom,ezért kérdem..
- Törd azt a pici buksidat..
- Élvezed igaz?! mosolyogtam rá..
- Nem is tudod mennyire..
- Szóval akkor randizunk..
- Na látod.. nem volt ez olyan nehéz.. igen igazából első randinak szántam..és azért itthon mert nem akartam,hogy a fotósok egyből szétszedjenek téged..
- Köszönöm Harry.. mindent köszönök.. és sajnálom,hogy olyan negatív voltam ..
- Csst.. itt vagyunk élvezzük és van még meglepetésem..
- Még nem fogytál ki a meglepetésekből?! nevettem rá

a vacsora : 
 - Ami azt illati.. várj még egy percet.. és akkor meghallottam a kedvenc filmem zenéjét.. és nem hittem el.. féltem.. féltem hogy már most beleszerettem..

https://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

- táncolsz velem?!
- tessék? ... most???
- igen kérlek ..
- rendben, táncolok veled Harry Styles.. de remélem te nem akarsz a levegőbe tartani.. és nevetni kezdtünk..bár a zene nem annyira lassú,mi mégis lassúztunk rá.. miután vacsoráztunk és táncoltunk, összebújtunk a kanapén és megnéztünk egy filmet,közben nevettünk és néha néha belepuszilt a hajamban és ilyenkor a szívem mindig kihagyott..


Harry

Minden nagyon jól sikerült,és élveztem,és mikor megláttam az arcát,láttam,hogy boldog,és tetszik neki.. gyönyörű volt,egyszerű mégis csodálatos.. és mikor szóba jött hogy ez bizony egy randi.. direkt nem mondtam ki,élveztem,hogy zavarban van.. és meg kell mindent köszönnöm Ninának és a Srácoknak hiszen nélkülük,nem tudtam volna mind ezt véghez vinni.. és a végén a zene és a tánc.. csodálatos volt, jó volt vele a kedvenc dalára összebújva táncolni,érezni a lélegzetét a nyakamon.. és mikor belepusziltam a hajába megremegett.. és a filmezés a kanapén.. tökéletes volt.. vele,míg ő elment fürödni addig én felhivom Niall-t

- Sziasztok srácok
- Sziaa na hogy ment mit szólt? tudni akarok minden részletet Styles.. - Nina..
- Héé nyugiii törpikee.. minden nagyon jól sikerült és tetszett neki,nagyon boldog volt és köszönök szépen mindent nektek srácok!!!!
- Hé göndörke.. ha még egyszer le törpikézel a barátom nem hagyja annyiban..ezen jót nevettem..
- igenis törpikee.. a barátodnak is üzenem,hogy köszönök mindent jóéjt Törpiii
tetszik ahogy zavarja őket.. igen Ninát elneveztem Törpinek míg Sophiát Kicsi vagy Kislánynak.. 
- Kivel beszélgettél? hallottam hogy valaki beszél..
- Ja igen.. csak a srácokkal beszéltem.. elmegyek én is fürödni.. és nyomtam egy puszit a hajába,és megint megremegett

Sophia

Még Harry elment fürödni én felnéztem twittere..és nagyon elmerültem benne ,mert egyszer csak két kar fonódott a derekam köré és a hátam mögé űlt.. észre sem vettem,hogy végzett..
- Mit olvasol annyira?
- Ja semmi semmi nem lényeg..
- Rendben.. akkor tedd szépen félre és gyere bújj ide mellém..
- Hogy micsoda? itt szeretnél aludni?? 
- Igen.. azt hittem,hogy... most már szabad..
- Harry.. ne értsd félre én szeretném.. de félek még ettől..vagyis nem tőled..
- Jól van jól van értem.. aludj jól kicsilány..
nem akartam hogy rosszul érezze magát, Harry.. még mielőtt kimész.. oda mentem hozzá és a nyakába csimpaszkodtam ..
- köszönök mindent.. és adtam egy nagy puszit az arcára..
- Nincs mit.. és belepuszilt a hajamba
olyan éjfél körül egyszer csak hatalmas vihar lett odakint.. és felébredtem.. akárhogy is próbáltam nem tudtam aludni,vágytam arra,hogy a karjai közt aludjak.. gyorsan felnéztem telefonról twittere és pont fent volt.. írtam neki egy privát üzenetet
- Harry.. gyere át,maradj itt velem,félek egyedül a viharban
- Máris megyek..
 ahogy elküldte be is lépett az ajtón egy szál boxerban volt.. végig néztem izmos tetóvált testén és.. emlékezteti kellett magam,hogy lélegezzek..
- zavar??
- micsoda?
- hogy csak egy bokszer...
- nem.. és rámosolyogtam.. na gyere.. és félre húztam a takarót magam mellett.. nem kellett kétszer mondani ott is volt mellettem..
- gyere bújjide .. még beszélgettünk kicsit aztán elnyomott az álom minket,reggel egészen kipihenve ébredtem.. bár a szemem még nem akartam kinyitni,éreztem az erős karokat magam körül amit este is.. amitől megnyugodtam..










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése