2014. május 2., péntek

4. rész   One Direction Házban






Nina:

Fel sem fogtam hogy Niall mellett ülök a kocsiban,egész úton meg sem szólaltam csak kifele néztem az ablakon és próbáltam felfogni az egész helyzet.. aztán eszembe jutott Sophi.. és ezen jót nevettem
- Na mi az? mi jutott eszedbe amin ennyire jót nevettél? 
Niall kérdésére vissza tértem és eszembe jutott,hogy nem egyedül vagyok,
- Ja semmi semmi,csak kíváncsi vagyok,hogy Harryék ott állnak-e még az ajtóban.. 
- Ja igen .. kaptam egy sms-t Harrytől miszerint ide tartanak hozzánk..
- Mi???? Sophi engedett végül neki?! Na erre kiváncsi leszek magától szerintem be sem szált volna a kocsiban..és ekkor a hasam hangos hangot adott ki.. biztam benne,hogy Niall nem hallotta meg.. de tévedtem..
- Csak nem éhes vagy?! szerintem rendeljünk valamit,mert biztos vagyok benne,hogy üres lesz a hűtő
- éreztem ahogy az arcom vagy 3 árnyalattal vörösebb.. öö re..rendben, és kb mikor érünk oda? mit mondjak mikorra hozzák a kaját?
- Hát azt hiszem hívhatod is őket mert megérkeztünk..
- Miii? Kinéztem de nem akartam elhinni.. ez a ház,gyönyörű olyan mint egy palota.. biztos hogy ők laknak itt?! Londonnak ezt a részét még nem láttam,bár ahogy kitudtam venni ez a várostól kicsit arrébb esik.. az állam szerintem leesett.. és próbáltam nem pislogni már már azt hittem ez csak egy álom lehet,de Niall megfogta a kezem és elkezdett befelé húzni, és én még mindig nem akartam elhinni,hogy ez a valóság.

Sophia: 

Ezt nem hiszem el.. mégis hogy merészeli rám zárni a kocsit?! Mit mit hisz magáról.. és mégis.. azt hiszi hogy a mozgó kocsiból majd kiugrok vagy mit?!
- Nézd Harry.. semmi szükség erre jó? szépen elviszel hozzátok kiszállunk szólsz Ninának és hazamegyünk taxival..nem szólt,semmi reakció nem volt azért megpróbáltam mégegyszer azt hittem csak a fejembe zajlott le ez a mondat de ahogy elkezdtem volna a szavamba vágott 
- Harry hallottad? Szólsz Ninának és.. -Igen hallottam először is a hallásommal semmi baj nincsen.. 
- Akkor megtennéd,hogy válaszolsz is a kérdésemre? esetleg...
s ekkor hirtelen lehúzódott és leállította a kocsit, felém fordult és csak hajolt és hajolt..és hirtelen elfelejtettem levegőt venni,kiakartam nyitni a kocsit de megragadta a kezem ..

Harry 

Figyelj Sophia... nem tudom miért vagy ilyen ellenséges,szerintem én nem tettem semmit amiért igy kéne viselkedned velem, én csak el akartam hivni egy kedves lányt magammal,hogy kicsit megismerkedjünk nem fogok semmi olyat csinálni amit te ne akarnál.. Kérlek.. próbálj az a lány lenni aki a koncerten is voltál az a mosolygós kacér lány rendben?

Sophi:

- Nem fogok semmi olyat csinálni amit te nem akarsz.. azt hiszem az arcom más szinbe váltott és a fülemig elvörösödtem, én nem tudtam szólni ahogy őt hallgattam, csak bólintottam.. és újra indultunk..
Azt hiszem bocsánatot kell tőle kérnem hiszen szeretem a srácokat és Harry tetszik nekem.. attól,mert ez így van még küzdhet értem.. 
-Nézd Harry én s..sa..sajnálom,hogy ilyen elviselhetetlenül viselkedtem.. csak.. ez az egész érted.. én.. ne.nem így készültem erre.. ránéztem és láttam,hogy elmosolyodik.. és a gödröcskék megjelentek az arcán és az én szívem kicsit lágyulni kezdett..Egyébként messze vagyunk még, Mikor érünk oda? Most már kezdek kíváncsi lenni.. és erre Harry felnevetett mellettem.. úristen.. ezt én most tényleg hangosan kimondtam? óó a franc jól van Sophia.. te sem tudnád magad kényelmetlenebb helyzetbe hozni.. gratulálok..
- Megérkeztünk.. 
- Harry.. hol vagyunk? még sosem jártam itt London ezen részén..mikor megláttam a házukat hát mint ne mondjak.. az,hogy szóhoz sem jutottam szerintem nem elég kifejezés rá..


- Gyere Sophi.. menjünk be, Niall és Nina biztos várnak már ránk

Harry

Ez a lány hihetetlen, képes volt szinte egész úton hozzám sem szólni,mintha levegő lettem volna.. hmm tetszik..
-    Nézd Harry  semmi szükség erre jó? szépen elviszel hozzátok kiszállunk szólsz Ninának és hazamegyünk taxival.
Persze direkt nem reagáltam kíváncsi voltam mit szól.. aztán várt 5 percet és újra kezdte volna de én a szavába vágtam 
  -   Igen hallottam először is a hallásommal semmi baj nincsen.. 
-    Figyelj Sophia... nem tudom miért vagy ilyen ellenséges,szerintem én nem tettem semmit amiért igy kéne viselkedned velem, én csak el akartam hivni egy kedves lányt magammal,hogy kicsit megismerkedjünk nem fogok semmi olyat csinálni amit te ne akarnál.. Kérlek.. próbálj az a lány lenni aki a koncerten is voltál az a mosolygós kacér lány rendben? ... azt hiszem mintha elgondolkodott volna aztán bocsánatot kért és tovább mentünk ..
mikor megérkeztünk szóhoz sem jutott csak állt és nézett.. nem tudom mire várt, megfogtam a kezét és behúztam .. 
-   Niall.. Nina?! Merre vagytok?
-   Konyhaa.. szólt Niall .. meg sem lepődök ezen hát hol máshol lennének?!

Nina:

Niall.. hagyd már abba ne kérlek nem bírom tovább.. nagyon aranyos srác és örülök,hogy megismerhetem igy és nem csak úgy mint Niall Horan a One Direction egyik énekese.. és mennyit tud enni el sem hiszem rendeltünk két nagy pizzát aminek a felét ő ette meg.. és közben végig engem nézett és  mosolygott.. na persze az amikor annyira nevettetett hogy leestem a székről nekem annyira nem volt vicces  de neki annál inkább.. és még a pizzát is félre nyelte annyira nevetett rajtam.. 
-    Na látod.. ez azért van mert kinevettél .. mondtam neki mosolyogva..
-   Tényleg?!.. na várj csak és eltűnt a konyha mögött.. -Niall mit.. mit tervezel azzal a pohár vízzel?!.. - ÓÓ én semmit.. csak virágot akarok locsolni.. 
-  Mii? de hát a konyhátokba nincs is virág és ahogy körbenéztem kaptam egy pohár vizet a nyakamba.. hát igen a fehér felsőm azonnal megmutatta milyen melltartót  is viselek alatta.. ezután előkerült a nutella mustár és még több viz.. de már a földön feküdtünk a nevetéstől
Niaaall... és ekkor elszaladt.. na jó.. azt hiszem 5 perc után kifulladtam és leültem.. Niall kérhetnék egy felsőt.. mert hát nem is tudom valamitől vizes lett a felsőm..
-   Persze mindjárt jövök..


-   remélem ez megteszi mert ez akadt a kezembe
-   Persze hol tudok átöltözni?! 
-   Gyere megmutatom 

Niall

Végre egy  lány aki hasonló stílusú mint én,azt hiszem egész jól elvoltunk .. és hát amikor neki esett a nagy pizzának és birkózott vele.. aranyos volt csak néztem és mosolyogtam rá,azt hiszem kicsit zavarba is jött igy még aranyosabb.. aztán csak mondtam, és mondtam neki a vicceket míg végül annyira nevetett,hogy leesett a székről,amin persze én is jót nevettem. és félre is nyeltem.. 
-   Na látod.. ez azért van mert kinevettél ..
-  Ó tényleg? és már mentem is a pohár vizért.. de ami abból lett.. volt ott nutella mustár... próbált elkapni de mivel jobban ismerem a házat.. esélye sem volt..amíg ő elment öltözni megérkeztek Harryék is..
-  Niall Nina merre vagytok?!
és amíg én próbáltam gyorsan rendet tenni a konyhába csak kiszóltam 
-  konyhaaa,
 de azt hiszem ők is meglepődtek ami fogadta őket és mi is hogy Sophia tényleg itt van..áá Sziasztok

Sophia

Hát ami minket várt erre szerintem senki nem számíitott..
-  Niall hol van Nina? 
-  Itt vagyok Sophi és sziaaaaaaaa 
-  Hát veled mi történt? miért van rajtad Niall felsője?!
-  Szerintem elég ha a konyhára nézel.. nem kell itt magyarázkodni és csak nevettünk mind a négyen
-  Na jóó csajok most hogy össze pakoltunk,és jól laktunk azt mondom nézünk meg egy filmet igaz Nialll?!
-  Nina félre húzott mig a fiúk filmet kerestek és meggyőzött hogy ez csak egy film.. és ha már eljöttünk érezzük jól magunkat aztán majd hazamegyünk taxival
-  Nina.. azt hiszem lesz mit mesélned nekem..
ő persze csak kacsintott és rám mosolygott.. és amíg ők Niallal nevettek valamin a kanapén Harry megindult felém és én kényszerítettem magam,hogy levegőt vegyek
-   Gyere adok valami kényelmesebb ruhát..
nem is gondolkoztam csak vele mentem..gyönyörű szép szobája volt,ha nem vele állnék ott el sem hittem volna hogy az övé, adott egy pulcsit viszont a nadrágot nem akartam átvenni.. kitudja még képes és eldugja annak érdekében,hogy itt maradjunk.. 
vissza mentünk és persze.. a választott film a tükrök 2 volt.. hát remek.. aztán majd két fiatal lány menjen haza..egyedül a sötétben.. ezt kiterveltétek srácok..s csak mosolyogtam 
 aztán a film közepénél láttam,hogy Harry megpróbál közelebb húzni magához.. de én elhúztam magam ezt eljátszottuk 3x aztán 4.re megfogta a kezem és az ölébe húzott és én megnyugodtam hogy a közelemben van nem ellenkeztem inkább még jobban hozzá bújtam.


.-  Harry én..
-   cssst csititott és odafordította a fejem Niall és Nina felé akik elaludtak a kanapén


aranyosak voltak és nem akartam Ninát felébreszteni, jó volt.. nekem is én neki is

Nina

-  Niall.. felvagy?!..
-  hmmm.. nyöszörgött.. 
-  gyere menjünk fel nem kényelmes itt nekem.
-  neem akarok gyere búj vissza aludjunk..
-  na gyeree.. megfogtam a kezét és elkezdtem magam után húzni..
- Nina nézd.. és akkor oda néztem Sophiékra..
igen.. aranyosak.. Harry átölelte őt,mintha azt mondaná.. " Gyere kicsi Sophi én vigyázok rád és az álmaidra.. "




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése