2014. május 26., hétfő

( 8.rész)  

Ez a rész még mindig csak Harry és Sophia szemszöge lesz.remélem tetszik :) 
  

leszel a barátnőm?!

Sophia

Reggel,mikor kinyitottam a szemem mosolyogtam,mert ő itt volt és szorosan ölelt,talán még szorosabban,mint este mikor mellém feküdt,jó volt így kelni,hogy ő itt van bár még mindig nem akartam elhinni,hogy Harry Styles van velem..próbáltam megmozdulni de még közelebb húzott magához mint eddig,nem tudtam mozdulni,őt pedig nem akartam felébreszteni megpróbáltam elvenni a telefonom a szekrényről amit nagy nehezen de sikerült még csak fél 10 volt..hát jó.. vissza feküdtem és megint közelebb húzott én pedig ahogy csak tudtam oda nyomtam magam hozzá.. a fenekem véletlenül hozzá ért az érzékeny pontjához...igen.. ez az Sophia .. éreztem ahogy az arcom kezd vörösödni.. de azért mosolyogtam is egy picit..aztán egyszer csak éreztem hogy ő is mocorog mögöttem majd közelebb bújik a nyakamhoz és pici puszikat hagy rajta.. a libabőrös lett az egész testem..
- Jó reggelt. mm.. kislány..
- jó..jóó reegee.. khm.. jó reggelt Harry.. próbáltam a légzésem vissza állítani a normálisba miközben  folyton puszilta a nyakam és megtalálta az érzékeny részt.. amin jót kuncogott.. óó igazán hát ilyen kis vicces kedvünkben vagyunk korán reggel..na várj csak.. gondoltam.. nem nem is gondolkoztam.. fogtam és a fenekem keményen neki nyomtam.. és elkezdtem kicsit ficánkolni..amire  hirtelen abba hagyta a nyakam puszilgatását..és meg sem mozdult Ő... de oda lent bizony éreztem valamit.. ez az.. ezt a menetet én nyertem
- Hányóra van? kérdezte a reggeli kis rekedtes hangján.. óó anyám..miért ilyen szexi és csábitó?!és én miért nem tudok ellenállni neki.. hiszen úgy viselkedünk mint a szerelmesek és mint egy pár?! bár igaz a pillangók a gyomromban szüntelenül repkedtek..és hol a hideg hol a meleg futkosott az egész testemen.. de tetszik tetszik nekem és szeretném ha nem csak játék lennék neki.. úgy látszik egész hétvégén húzni foglyuk egymás agyát..
- 10 óra lesz mindjárt..elengedett és nyújtózkodott .. na itt az idő,hogy felkeljek.. éppen fel akartam ülni mikor megfogta a kezem és vissza rántott maga mellé és ugyan úgy szorított mint az előbb..
- Harry szeretnék kimenni engedj kérlek..de mint aki meg sem hallotta nem engedett.. nagy nehezen felé fordultam és ő alvást színlelt,hogy csak azért se engedjen el..
-Harry tudom,hogy fel vagy.. engedj hagy menjek..
- Nem,nem mész és nem nem engedlek.. itt maradsz velem amúgy is 10 óra van igazán el szórakozhatunk még az ágyban... nem?! és huncutul rám nevet..
 Hát ezt nem hiszem el korán reggel is ilyen perverz.. megfordultam vissza háttal neki és megpróbáltam eljátszani,hogy megsértődtem rá,de nem nagyon érdekelte
ő pedig csak nevetett mellettem.. és ekkor.. éreztem ahogy a kezével fel és le kezd simogatni a combomtól egészen fel az oldalamig és vissza.. nem is volt ezzel semmi probléma még élveztem is.. de amikor a felsőm alá nyúlt... fel akartam ugrani de ő vissza tartott a másik kezével.. közelebb húzott és a nyakam kezdte el apró csókokkal behinteni..
hát komolyan nem hiszem el ezt a fiút..
- Harry hagyj már és nevettem,mié.. mi.. mié.. ahhh
- Hallgatlak.. mm..na mond csak...mm
Egyszerűen nem tudtam megszólalni csak élveztem amit csinál.. na jó.. fogtam és arrébb húzódtam tőle.. ki az ágy szélére.. de ezt ő nem értékelte annyira..megfogta a karom vissza rántott és már felettem is volt kezeimet a fejem felé fogta ő pedig rajtam űlt..
- Jajj kislány..korán reggel.. hát nem érted.. annyira csábító a nyakad..és a szád a hasad és mindened..
 Nem akartam hinni a fülemnek.. hogy én!? csábító vagyok?! ez a fiú beszívott vagy mi??? 
-Harry nem akarlak elszomorítani,de ideje lenne felkelni és valami reggelit csinálni..
- Rendben.. de egy feltétellel.. és nem mondhatsz nemet..
- Hééé.. nevettem ráá.. miközben ő mindig rajtam ült és a kezeimet sem engedte el.. és közelebb hajolt és amilyen szexin csak tudta a fülembe súgta..
- Ma egész nap az ágyban leszel velem..
- Tessék?! mi..m..mi?! n..neem..
- csssttt azt mondtam,hogy nem mondhatsz nemet.. 
- Na jó legyen.. adtam be végül a derekam.. azt hiszem.. kezdek beleszeretni.. meg már mást is érzek iránta.. érzem hiszen a pillangók nem véletlenül vannak ott..ah.. csókoljon már meg ne csak kínozzon..és mint aki a fejembe lát végszóra a puha ajkait az enyémekre illesztette..
de akkor engedj hagy csináljak reggelit és Ninát is fel akarom hívni.. ja és Harry örülnék ha nem tehénkednél rajtam..
- Jó rendben kislány.. mehetsz.. de tudod,hogy ennek még itt nincs vége..
szememet forgattam és oda löktem egy remeket.. aztán kimentem a fürdőbe és a tükörben és kicsit kacér de boldog lányt láttam.. és tetszett.. aztán a konyhába mentem..

Harry:

Fel voltam.. éreztem ahogy mocorog mellettem de nem akartam még felkelni,nem akartam őt elengedni... ölelni akartam és csókolni.. ez a lány nem tudtam megállni közelebb húztam ő pedig még jobban odabújt, ahh ez a lány az őrületbe kerget.. gondoltam egyet és elkezdtem apró puszikat adni a nyakára amire persze a teste azonnal válaszolt..
- Jó reggelt. mm.. kislány..
persze közben nem hagytam abba a kínzását.. amire ő válaszolt is ugyanis azt a formás kis fenekét az én érzékeny pontomhoz nyomta és utána mozgott.. megfeszültem kicsit.. hiszen oda lent is kezdett ébredezni a "kicsim".. 
- Hányóra van? kérdeztem.. hagytam egy kicsit hogy azt higgye ő nyert..
- 10 óra lesz mindjárt. elengedtem egy percre hogy nyújtózkodjam egyet és ő azonnal el akart hagyni engem.. de szerencsére gyorsabb voltam és vissza húztam és ha lehet még jobban öleltem őt mint előtte.
ki akart menni de én úgy csináltam mint aki vissza aludt még,persze ő sem bolond tudta hogy ébren vagyok
- Tudom hogy fel vagy engedj hagy menjek..
de nekem eszem ágában sem volt elengedni őt,sőt ki is találtam.. ma egész nap az ágyban leszünk.. és szórakozni fogunk filmet nézni stb.. 
- Nem,nem mész és nem nem engedlek.. itt maradsz velem amúgy is 10 óra van igazán el szórakozhatunk még az ágyban... nem?! és bevetettem, a  huncut mosolyomat.
erre csak hátat fordított nekem és megjátszotta,mint aki megharagudott.. nem baj kislány vannak jó módszereim a békítésre.. elkezdtem simogatni a combját és az oldalát.. ezzel nem is volt semmi baj addig amíg nem a felsője alá nyúltam.. nem tehetek róla egyszerűen megbolondít..nem bírtam ellenállni .. fel akart álni de közelebb húztam és elkezdtem a nyakát behinteni apró de annál szenvedélyesebb csókokkal..
- Harry hagyj már és nevettem,mié.. mi.. mié.. ahhh
- Hallgatlak.. mm..na mond csak...mm de nem tudott megszólalni láttam,hogy élvezi minden tettemet..
egyszer csak fogta és arrébb húzódott tőlem teljesen az ágy szélére.. ez persze nekem annyira nem tetszett.. ezért fogtam vissza húztam a kezét a feje felé fogtam én pedig ráültem.
.- Jajj kislány..korán reggel.. hát nem érted.. annyira csábító a nyakad..és a szád a hasad és mindened..
egyszerűen nem tudtam ellenállni neki.. nem hiába is próbáltam türtőztetni magam nem ment..egy lány sem váltott még ilyet belőlem.. ilyen heves szenvedélyes érzelmeket..
-Harry nem akarlak elszomorítani,de ideje lenne felkelni és valami reggelit csinálni..
- Rendben.. de egy feltétellel.. és nem mondhatsz nemet.. 
- Ma egész nap az ágyban leszel velem..
- Tessék?! mi..m..mi?! n..neem..
- csssttt azt mondtam,hogy nem mondhatsz nemet.. 
Na jó legyen.. nem tetszett ez neki de belement..  aztán végül elengedtem mondván hogy reggelit akar csinálni,és Ninával is beszélni akar
addig én felnéztem twittere.. ezt nem hiszem el Taylor már megint írogat.. szinte már zaklat..nem hiszem el.. nem is válaszoltam neki nem akarom,hogy felidegesítsen ez a nő.. miért nem érti meg,hogy tovább léptem tegyen ő is így..
 

Sophia

Úgy gondoltam csinálok pirítóst rántottát,teát kakaót és kávét, közben fel akartam öltözni de ha úgy is egész nap az ágyban leszünk.. akkor nem látom értelmét..
- Harry gyere kész a reggeli..
- Máris jövök uhm.. de jó illatok vannak itt..
 átfogta a derekam és megcsókolt.. nem tiltakoztam már.. hiszen felesleges lenne..tudja ő is és én is hogy valami van kettőnk között.. ami így vagy úgy de ki fog bontakozni és ennek a valaminek kár lenne ellenállni,hiszen annyira jó..
éppen reggeliztünk mikor csörgött a telefonja de ő idegesen kinyomta.. kicsit furcsa volt nekem..ez ameddig reggeliztünk megtörtént legalább 5x..
- Baj van? miért nem veszed fel.. vagy előttem nem akarod? nyugodtan vedd csak fel.. biztos nagyon fontos ha ennyiszer keresett..
- Nincsen és nem veszem fel akárhányszor hívhat nem érdekel.. és nem hanyagolhatnánk a témát?!
nem tetszett ez a hang.. ezért inkább fogtam és ott hagytam.. oké akkor ne vegye fel de ezt szépen nem lehetne elmondani?férfiak..
éppen hívott Nina amikor Harry lépett be az ajtón de azzal a mozdulattal ki is lökdöstem és mondtam neki,hogy mehet is haza..
- Szia Ninaa
- Hééé szia Sophiaa na mi ujság van? ugye nem baj,hogy itt vagyok egész hétvégén? és hogy halad a kis Casanova?!
- nincsen semmi érdekes.. eddig egész jó volt minden.. de valaki hívja és nem veszi fel emiatt ideges lett és olyan hangon beszélt velem ami nem tetszik.. úgy hogy mondtam,hogy mehet is haza..tudod,hogy azt utálom a legjobban ha rajtam töltik ki a mérgüket az emberek..
- Jajj legyél vele kicsit megértőbb Sophia.. tudod,hogy kicsit stresszes életük van..figyelj csak azért hívlak,mert túrázni megyünk és egy szállodában alszunk nem tudom lesz e térerő.. de amint lesz írok smst rendben?! és ne légy vele durva.. szeretlek puszi. szia
 éppen el akartam köszönni mikor rám nyomta a telefont..
- Sophi.. sajnálom én annyira bunkó voltam.. ne haragudj kérlek.. csak felidegesít és tudom,hogy nem rajtad kellett volna hogy csattanjon.. kérlek ne haragudj..
- Jó nem haragszom.. de akkor elmondod legalább mi a baj?! 
- Taylor.. hívogat és ir twitteren.. és nem hagy.. nem dolgozza fel,hogy én tovább léptem és találkozni akar minden áron.. és újra kezdeni..
- Ühü.. hát akkor lehet el kéne menned hozzá nem? nem árthat ha beszéltek.. és ekkor Harry szemei kikerekedtek,..majd úgy csinált mint aki az állát dörzsölgeti.. ezen persze jót nevettem.. hirtelen felkapott a vállára és a fürdőbe vitt.. ahol megnyitotta a zuhanyt..
- Harry? mit? mit akarsz csinálni?
 - Ó én ugyan semmit csak beduglak a viz alá,hogy térj észhez..hogy nem érdekel más lány és veled akarok lenni...
- Jó oké oké értettem csak ne tegyél víz aláá kérleeek 
- Hmm.. kérd szebben..
és ekkor megcsókoltam.. olyan szenvedélyesen amennyire csak tudtam... nem tiltakozott..és a pillangók ott voltak megint
ezután vissza mentünk az ágyba és elkezdtük nézni a Harry Potter összes részét..6 óra felé úgy döntöttem,hogy rendeljünk valamit mert nem igazán volt már kedvem kimozdulni..igaza volt Harrynek jót tett ez az egész nap ágyban legyünk együtt dolog.. Mikor csöngettek Harry ment átvenni és fizetni a telefonja pedig megint csörgött..
tudom.. tudom,hogy ezzel mindent elrontok és nem is lenne jogom.. de felvettem a telefonját..
- Haló? szólt bele egy irritáló hang..
-Szia Taylor?!
- Igen.. te ki vagy? hol van Harry?!
- Ó ő éppen nem ér rá.. üzensz neki valamit?
- Nem.. és ezzel lecsapta a telefont..
Mikor vissza raktam a telefonját láttam,hogy Harry áll az ajtóban és a szemével szikrákat tudott volna szórni..
- Mégis mit képzelsz? hmm?! még a barátnőim sem veszik fel a telefonom.. Sophia?mégis hogy gondoltad ezt.. én sem veszem fel a telefonod és kezdek el beszélgetni a kis nyálas főnököddel..
nem szóltam.. tudtam,hogy jogosan mérges.. hagytam hogy kidühöngje magát.. nem akartam mg nagyobb vitát..nem akartam.. de a könnyeim lefolytak az arcomon.. és letöröltem őket..
SAJNÁLOM OKÉ?! NEKED AKARTAM JÓT TE BAROM ennyit mondtam és bezárkóztam a fürdőbe..
hallottam még ahogy Harry valamit motyog az orra alatt és valakivel beszél telefonon..miután megnyugodtam és tényleg beláttam,hogy igaza van kimentem.. és bocsánatot akartam kérni amikor a szobába megláttam a gyertyákat egy üveg pezsgőt epret és a halk kis zenét..
 Hirtelen egy erős kar ölelt át hátulról és csókolta a nyakam..
- Harry én.. énn.. bár már nem sirtam még mindig hüppögtem..
- Én sajnálom.. egy vadbarom voltam egy bunkó,és sajnálom,hogy úgy beszéltem veled.. ne haragudj kérlek.. felejtsük el ezt az egész Tayloros dolgot..jó?!
csak bólintottam.. oda vezetett az ágyhoz.hasra fektetett rá..majd felhúzta a felsőm..nem tiltakoztam nem szóltam csak figyeltem hogy mit csinál.. behozott egy testápolót és elkezdett masszírozni.. 
mikor abba hagyta.. maga mellé húzott oda adta a pezsgőt és koccintottunk,majd eperrel kezdtük etetni egymást.. mikor minden elfogyott befeküdtünk az ágyba úgy mint reggel.. aztán eszembe jutott valami.. egy kis bosszú és talán az üveg pezsgő is rátett.. hozzábújtam ahogy csak tudtam.. a fenekem az érzékeny részéhez nyomtam és elkezdtem kicsit mozogni.. éreztem ahogy oda lent kezd mozogni a kis Harry.. ekkor Harry megfordított és félig felém hajolt a szemembe nézett majd csókolózni kezdtünk a kezünk össze kulcsolva volt a fejem mellett..
- Rossz vagy kislány.. nagyon rossz.. mm ezért büntetés jár..
- Ne kérlek Harry.. és elkezdte csókolni a nyakam.. a mellkasom.. de a keze még mindig a kezemben volt.. gondolt egyet és rám feküdt.. nem tudom miért de a lábam a derekára csavartam így ő jobban a lábaim közé fért... a hajába túrtam még ő egyik kezével simogatott a másikkal pedig a kezem fogta vissza a fejem felé..éreztem odalent a kis Harryt és tudtam hogy egyre szűkösebb lehet.. mélyeket lélegeztem ahogy az érzékeny pontomhoz ért..
- Harry.. még mo..mos...most kell megállnunk..
Harry felnézett rám és megcsókolt annyi érzés volt benne annyi szenvedély,hogy akár most lefeküdtem volna vele.. de nem még nem.. hiszen még csak a barátnője sem vagyok.. 
- Igazad van.. még most letudok állni.. de még egy ilyet csinálsz már nem biztos..
úgy 2 perc múlva elkezdte a nyakam csókolgatni és a fülcimpámat megharapta..ezen egy jót mosolyogtam,hogy ezt váltom ki belőle
- sajnálom kislány.. akarlak,kívánlak.. azt akarom,hogy alattam feküdj miközben én..
- Harry.. és csókounkba nevettem.. eljön az ideje.. de ez így nem jó.. érted?!.. 1 hete ismerjük egymást és.. még azt sem tudjuk mi ez kettőnk között.. és .. itt elpirultam.. nem vagyok a barátnőd sem..
Harry ezen kicsit meglepődött de nem szólt .. tudta,hogy igazam van.. vissza feküdt mögém de szorosan ölelt magához..
- Sophia ? 
- hmm hümmögtem..megfordultam és egymás szembe néztünk..
nem szólt csak nézett ..
- Tessék Harry?!.. és megcirógattam az arcát majd egy apró puszit adtam a szájára.. nem reagált.. elkezdtem a hasát simogatni közben pedig a nyakát csókolgattam...éreztem ahogy a légzése gyorsul..
- héé megint rossz kislány vagy.. el foglak fenekelni.. és erre mind a ketten felnevettünk..
- Sophia..leszel a barátnőm?!
és ekkor hirtelen nem tudtam mit válaszoljak neki.. csak néztem rá..
majd egy csókot adtam a szájára és odabújtam a mellkasához.. így voltunk még egy kicsit aztán mind a ketten elaludtunk


Sziasztok.Kicsit szomorú vagyok, sajnos semmi vissza jelzést nem kapom,kérlek hogy ha valaki olvassa vagy erre jár.. jelezzen!! :) Puszi nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése