2014. május 3., szombat

5. rész      Találkozás a fiúkkal

Sophia

Reggel arra ébredtem,hogy az ajtó kicsapódott és mintha egyszerre többen jöttek volna be a házba,és akkor azt hiszem valaki ránk ugrott a kanapén ahol este elaludtunk..
-   Szerelmem hát,Ő meg kicsoda? és mit keres veled egy kanapén? hallottam Luis hangját.. Harryre néztem de szemlátomást még ő sem ébredt fel..
-    Jjajj kicsim ne haragudj,este hoztam egy vendéget de semmi nem történt tudod hogy szeretlek soha nem csalnálak meg kicsi répabébim..
na jóó ezt hallva hangosan kezdtem nevetni,és a könnyem is kicsordult

Louis

Reggel a szokásos módom ébresztettem Harryt, ami meglepett,hogy a kanapén aludt.. pedig sosem ott szokott.. kíváncsi voltam és egy lány aludt aranyosan összegömbölyödve mellette a mi fürtöskénk pedig átölelte és ekkor jött a shooow.
Hééé fürtöském,hol van Niall? nincs a szobájában ott is csak egy lány alszik..egyre érdekesebbek vagytok ti nekem 

Sophia

kimentem a fürdőbe valamelyest rendbe szedni magam és felmentem Ninához aki még aludt,óvatosan megsimogattam és mondtam neki,hogy ideje menni.. még ő elkészült addig én lementem bemutatkozni a srácoknak
Sziasztok fiúk...Sophia Angels vagyok óóóh és Louis.. a másik lány az unokahugom Nina James..
a srácok nagyon aranyosak voltak és közvetlenek Liam megölelt adott két puszit Louis szó szerint összeroppantott úgy megölelt Zayn is megölelt és adott puszit bár az senki nem tudta merre van Niall ekkor hangos ajtócsapódás jelezte,hogy valaki jött és Niall jött be .. vagy 3 szatyor reggelivel eközben Nina is megérkezett és ő is bemutatkozott a többieknek majd Niallhoz ment és adott neki egy jó reggelt puszit.. 

Nina

Bemutatkoztam a többieknek és nagyon jó fejek és közvetlenek,persze egyből ment a szokásos hülyéskedés és mindenkinek jó kedve lett.. megérkezett Niall is oda mentem és puszit nyomtam az arcára persze a konyhában mindenki ránk figyelt és én ebben picit bele is pirultam,Sophi mosolygott és láttam az arcán hogy ezt bizony meg kell neki magyaráznom, de ekkor telefonja megcsörrent és félre vonult,majd elég szomorú arccal tért vissza.. 
-    Srácok.. most mennem kell dolgozni, az egyik munkatársam lebetegedett és nekem kell helyette bemennem
-   ne mááááár de hiszen most jöttünk és még egy répás viccet sem meséltem neked.. Louis..
- Jajj louis.. sajnálom.. de majd találkozunk még és akkor annyi répás viccet mesélsz amennyit szeretnél rendben?!
- Neee... nem tudod mire vállalkoztál.. - Niall
- Igen.. most aztán nekünk fog kiselőadást tartani.. és a mi véleményünkre lesz kíváncsi.. - Zayn 
- jajj srácok.. nem tudhatta Sophi.. de azért köszönjük.. most már azt hiszem egész álló nap a legrosszabb répás vicceket fogja keresni neked. - Liam 
- Igazi barátok vagytok.. nem tünt fel,hogy itt vagyok.. tetetett sértődést Louis.. na sebaj az én kis göndörkém majd ott lesz velem végig.. igaz édesem?!
Hát Harry arcát látva.. azt hiszem ez valami hihetetlen..és mindenki egyként hangos nevetésbe tört ki.. 
-  Nina itt maradsz a srácokkal? vagy haza jössz velem?? 
-   Sophi.. ha nem gond inkább itt maradnék a srácokkal jó??? 
-    Rendben . .. de aztán jól viselkedni és mindenki nevetni kezdett.. mi történt egy éjszaka alatt az unokanővéremmel?! fürtös... mit csináltál vele?!..és mindenki rájuk nézett..
- khm.. a csendet megtörve .. Majd én elviszlek csak felöltözöm .. mondta Harry
és ekkor mindenki húúúzásba tört ki mire az én kis Sophim fülig pirulva valamit mondott majd elköszönt és kifelé indult Sophi egy nagy puszit adott és kiléptek az ajtón

Sophia

Nagyon aranyosak a srácok,és közvetlenek, kedvelem őket.. és Louis tényleg olyan kis idióta mint ahogy azt mondják.. 
- Remélem nem bántad meg,hogy itt maradtatok nálunk.. és hogy ilyen ébresztésben volt részed.. tudod a fiúk.. nos kicsit hangosak..de örülök neki,hogy összebújva aludtunk a kanapén..
- Nem Harry.. én örülök neki ,hogy így alakultak a dolgok és tényleg megkedveltem a srácokat ezalatt a 20 perc alatt..és ez a reggeli eszméletlen volt.. figyelj tényleg ennyire szörnyűek Louis viccei? és ekkor Harry hangos nevetésbe kezdett és én is nevettem vele együtt..
-  Hát.. szeretnéd ha elmondanám az eggyik viccet?
- Persze.. kíváncsi vagyok rá,hogy mennyire kell felkészülnöm
- Na jóó.. de nem vállalok felelőséget az agyadért..
 szóval így hangzik .. :    A medve család nyitott a tisztáson egy fagyizót.
Volt málna, eper, szeder, csipkebogyó,dió, méz ... fagyi. Megy a nyuszi, kérdezi:
- Van répás fagyi?
Kínosan nemet mondott a medve és felesége. A nyuszi elment haza.Másnap megint megy fagyizni a
nyuszi. Kérdezi:
- Van répás fagyi?
Ismét nemet mond a medvepár. A nyuszi haza ment. Este tanakodnak a medvék. Szól az egyik:
- Te kéne csinálni a nyuszinak egy répás fagyit. Mivel a medve asszony is jó ötletnek tartotta, megcsinálták este. Másnap jön a nyuszi kérdezi:
- Van répás fagyi?
- Van - mondja a medve.

- Az biztos szar lehet! -válaszol a nyuszi és elmegy

Nee most komoly?!.. eközben megérkeztünk a munkahelyemhez köszönöm Harry,hogy elhoztál.. 
- Figyelj Soph.. este a srácokkal megyünk bulizni.. nincs kedvetek velünk tartani? 
- ÚÚ Harry nagyon jó lenne de már Ninával megbeszéltük,hogy elmegyünk ketten.. és több barátnak is szóltam munkahelyről.. de bepótoljuk majd jó? és rámosolyogtam és Harry is mosolygott

Nina

Fiúúk ne kérlek ne hagyjátok abba.. nem birom elég.. és már nem kaptam levegőt a nevetéstől a fiúk nagyon bolondok.. mire Harry hazaért annyit látott,hogy a fiúk egymáson birkóztak kivéve Liamet aki félre húzódott még időben és velem együtt nevetett a fiúkon ahogy egymásnak mutogatják ki az erősebb 

Harry:

ahogy kiraktam Sophiát,gondoltam beszélek Ninával,hogy miket szeret.. mivel tudnám meglepni őt.. de ami otthon várt..persze egyből csatlakoztam a fiúkhoz és én is beszálltam a játékba

aztán szóltam is Ninának és fejemmel biccentettem,hogy jöjjön utánam a konyhába.. eközben a srácok már lenyugodtak és Louis,Zayn Liam elmentek a barátnőikhez Niall pedig valamit magyarázott az esti buliról és hogy megy ruhákat venni és alkoholt..
- Nina.. nézd segitenél nekem? úgy látom ti nagyon hamar megtaláltátok a közös hangot Niallal de Sophi egy kicsit makacsabb és.. az este úgy terveztem,hogy majd kérdezősködöm picit,hogy megismerjem de ez nem jött össze így szeretném ha segítenél kicsit..
- Persze .. segitek de nem tudhatja meg,hogy én vagyok a bűntársad.. és rám nevetett.. 
- Rendben.. szóval.. szereti a romantikus filmeket? vacsorát?  mi a nagy álma hogy elutazhasson..milyen ételeket szeret és milyen zenéket? kedvenc virág?
- Húú Harry várj kicsit lassíts.. 
szóval .. öö várj hagy gondolkozzam..  szereti a romantikus filmeket.. de nem azt a nagyon csöpögőset..vacsora.. öm szereti de első randinak inkább otthon maradna enni és filmezni..azt hiszem több is van neki de Barcelona a nagy álma hát zenében viszont minden evő.. 
- De most mennem kell mert még nekem is vásárolnom kell este a buliba..
- Ja igen hivtam vagyis említettem neki,hogy mi is megyünk.. de mondta hogy majd bepótoljuk a bulit..köszönöm a segitséged,és adtam neki két puszit.

Nina

- Szia Sophi ráérsz most? mikorra érsz haza?
- Szia azt hiszem olyan 7 óra felé,végzem olyen fél 8-ra otthon leszek szerintem, miért merre vagy?
- Öm eljöttem rucikat vásárolni,és kinéztem neked is egy nagyon dögös szerelést.. és mégis vettem.. szóval este ebben kell velem partyzni és ha tetszik ha nem ebbe jössz.. de tetszeni fog..
- De milyen ruha? Nina mit vettél? remélem azért takarni is fog és nevetett.. 
ahh Nina most mennem kell de otthon találkozunk.. Sziaa.
és ekkor eszembe jutott.. szólok Harryéknek,hogy olyan éjfél körül nézzenek át a Funky-ba  
és az sms-t el is küldtem .. na jól van 4 óra hmm jól elment ez idő lassan haza indulok eszek valamit és készülődöm..

Sophia

Végre mehetek haza .. azt hiszem otthon egy gyors fürdő egy energiaital,hogy nelegyen túl lapos a hangulatom aztán bulizhatunk a többiekkel..de ekkor a főnökömmel futottam össze.. - Szia Derek
- Szia Sophia elvigyelek? 
- óó az nagyon jó lenne.. legalább nem kell taxi után futkosnom.. persze a fél órás útból 1 órás lett mert péntek van és mindenki ilyenkor megy haza.. 
köszönöm Derek.
-  Ninaaa merre vagy? 
-  Fürdőőő .. 
- sziaa.. óóó ahogy a sminked nézem.. dögös leszel ma estee.. és kacsintottam rá
-  nem csak én hanem te is  úgy hogy létszives kezdj el készülni mert 8 óra van..a ruhát elraktam mert lesz egy kis trükkje a felvesének és csak rám nevetett 
furcsa de egyre kiváncsibb vagyok és várom hogy elindulhassunk
- értettem kapitány megyek is. 
egy gyors fürdő két doboz energia ital és máris jobban éreztem magam és ekkor Nina jelent meg előttem persze ő már teljesen készen állt az estére

Nina ruhája estére 


sminkje  

haja 

-  aztaa Nina nagyon dögös vagy. na jó azt hiszem nagyon oda kell figyelnem rád te láány 
- szeretlek drága Sophia.. na gyere vár rád a ruha..de ha nem haragszol most bekötném a szemed 
és tényleg így volt bekötötte a szeme és így kísért a szobám felé.. ahol levette rólam a köntösömet és belebújtatott a nem túl hosszú ruhámba, aztán a hajammal csinált valamit végül a szemem maradt és ahogy megfordított a széken.. hogy ugyan most már felállhatok nem hittem el amit a tükörben láttam..
- Nina .. én nem megyek így.. néézd.. már.. nem, köszönöm ezt a sok mindent de én így tuti ki nem lépek az utcára..
- Sophi.. komolyan mondom ha ezt megteszed holnap az első géppel haza megyek.. fiatalok vagyunk és csinosak nem.. így fogsz ma jönni velem bulizni és a vitát lezártam..!! hivom a taxit

Sophi ruhája estére 

sminkje  

haja és cipője 


ahh ez a lány.. na jóó.. engedek neki de csak mert nagyon szeretem.. és mivel április van elég jó idő.. de azért a kabátját utána viszem és az enyémet is meg kell keresni mert ő már a taxiban vár .. de meg kell mondjam.. ezt meg kell köszönnöm neki,hiszen nélküle nem lépnék ki a saját falaim mögül.. azt hiszem kell egy két merészebb darab a ruhatáramba...

lányok kabátjai 

Sophia: 



Nina 

na jól van akkor mehetünk, bezártam az ajtót és a sofőrnek mondtam,hogy a Funky Buddhába szeretnénk menni és már indultunk is.. azért kisit ideges voltam de tetszett az a lány akit csinált belőlem.. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése